Arvokkaita kohtaamisia ja keskusteluja

Maaseutuyrittäjien työkyvyn ja hyvinvoinnin edistäminen -hanke on syksyn 2019 aikana esitellyt hankkeen toimintaa Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa järjestetyillä starttipäivillä. Lisäksi olemme osallistuneet verkostotoimijoiden järjestämiin tapahtumiin. On ollut hienoa kohdata maaseutuyrittäjiä ja heidän kanssaan yhteistyötä tekeviä henkilöitä ja yrityksiä. Hankkeemme koulutusten aiheet ovat herättäneet paljon keskustelua. Hankkeessa työskentelevät henkilöt ovat saaneet arvokasta tietoa vuoden 2020 koulutuspäivien sisältöjen suunnitteluun. Koulutuspäivät alkavat alkuvuodesta 2020. Jos olet kiinnostunut koulutukseen osallistumisesta, niin yhteystiedot löytyvät web-sivuilta. Keskustellaan ja suunnitellaan juuri sinulle/työyhteisöllesi sopiva koulutuspaketin sisältö.  Kiitos kaikille teille, jotka olette tähän mennessä osallistuneet hankkeen toimintaan. Jatketaan ja kehitetään yhteistyötä myös vuonna 2020. Yhdessä teemme tärkeää työtä!