Tervetuloa Yrittäjän hyvinvointipäivään

Hei eteläsavolainen yrittäjä,

kiinnostaako oma hyvinvointi ja työssä jaksaminen?

Tule mukaan maksuttomaan Yrittäjien hyvinvointipäivään 4.11. Pieksämäelle saamaan monipuolisesti vinkkejä mm. unen, palautumisen, ravinnon ja arkiliikunnan saralta. Perehdymme yrittäjä Heini Väisäsen ohjaamana sopivasti teoriaan ja käytännön tekoihin – halutessasi voit laatia omaan käyttöösi sekä liikuntasuunnitelman että tutkailla mihin aika arjen pyörityksessä kuluukaan. Kuulemme myös paikallisen yrittäjän kertovan omasta polustaan hyvinvoinnin kohentamiseksi.

Päivän aikana auditorion aulassa on mahdollisuus tutustua näytteilleasettajiin (mm. Saimaa Stadiumi, LähiTapiola Savo-Karjala, Etelä-Savon työterveys, ProAgria Etelä-Savo).

Tilaisuus pidetään  Step-koulutuksen auditoriossa, osoitteessa Huvilakatu 31, C-rakennus, 76130 Pieksämäki.

Ohjelma:

9:30 – 10:00   aamukahvit, tarjoaa LähiTapiola Savo-Karjala

10:00 – 11:30 hyvinvoinnin osatekijät; biologinen reservi, uni ja palautuminen, hyvän ravitsemuksen perusteet, arkiaktiivisuus ja kuntoliikunta, arvot ja ajankäyttö

11:30 – 12:00 mahdollisuus tutustua näytteilleasettajiin

12:00 – 13:00 lounas (omakustanteinen)

13:00 – 14:30 kokemusasiantuntijan haastattelu ja yhteenveto päivästä

Ilmoittaudu mukaan tästä viimeistään 27.10.21.

Kouluttajana yrittäjä ja valmentaja Heini Väisänen, Bola, Ole.Fit Pieksämäki, Blackfly