Farmarissa tavataan – tervetuloa hankkeen päätöstapahtumaan

Maatalousyrittäjän työura muutoksessa -hankkeen päätöstapahtuma järjestetään Farmari- messuilla Mikkelissä torstaina 30.6.22 klo 11.00–11.30.

Mitä hankkeessa on tehty, mitä tuloksia on saatu ja millä fiiliksillä jatketaan – näistä teemoista Saimaa-lavalla keskustelemassa hankkeen projektipäällikkö Merja Nykänen Diak, työnohjaaja Minna Laitinen ProAgria Etelä-Savo ja toimintaan osallistuneita yrittäjiä. Keskustelua vetää pohjoissavolainen maa- ja metsätalousyrittäjä Jussi Vatanen. Jussi on myös tavattavissa hankkeen popup-pisteellä ProAgrian osastolla S110 klo 11.30 jälkeen.

Halusimme viedä päätöstapahtuman kansan keskelle ja helposti tavoitettavaksi – mikäs sen mukavampaa kuin kohdata kesäisessä markkinahumussa, messumeiningissä ja matalalla kynnyksellä.

Minna ja Merja ovat paikalla Farmarissa ProAgrian osastolla S110 joka päivä 30.6.–2.7. aamusta iltaan, joten tervetuloa moikkaamaan, tsekkaamaan hankkeen toiminnasta kertova video ja vaihtamaan kuulumisia.

Tavataan Farmarissa , kesällä kaikki tiet tuovat Mikkeliin.