Tervetuloa hyvinvointipäivään Perttulan tilalle 2.11.

Hei eteläsavolainen maatalous- ja maaseutuyrittäjä!
Lähde hengähtämään ja lataamaan akkuja hyvinvointipäivään Perttulan tilalle Keski-Suomeen 2.11.2022!

Päivän aikana pääsemme ulkoilemaan, rentoutumaan, kuuntelemaan innostavia puheenvuoroja sekä nauttimaan maittavista tarjoiluista. Ulkona sekä sisätiloissa tapahtuvat ohjatut aktiviteetit sopivat kaikille, tärkeintä on avoin mieli. Mukaan rento ja säänmukainen varustus.

Päivään sisältyvä ohjelma, ruokailut ja bussikuljetus ovat osallistujille maksuttomia. Päivän järjestää Maatalousyrittäjän työura muutoksessa- hanke.

Ohjelma 2.11.22

klo 7 Lähtö Mikkeli, Matkakeskus
klo 8 Kangasniemi, Teboil
klo 9 Aamiainen ja Perttulan tilan yritysesittely

Iloa arkeen ja puhtia päivään – puhetta hyvinvoinnista, tunnetaidoista ja arvoista
Lounas
Aisti- ja tunnepolun kiertäminen ohjatusti ulkona
Ohjattu rentoutus
Iltapäiväkahvit

klo 16 (viimeistään) Kotimatka alkaa
klo 17 Kangasniemi, Teboil
klo 18 Mikkeli, Matkakeskus

Ilmoittaudu hyvinvointipäivään 23.10.2022 mennessä tästä . Mukaan mahtuu enintään 22 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuneille lähetämme vielä lisätietoja käytännön järjestelyistä sekä aikataulusta lähempänä päivää.
Perttulan tilaan voit käydä tutustumassa etukäteen heidän kotisivuillaan.

Merja Nykänen, 050 465 9698, merja.nykanen@diak.fi