Maatalousyrittäjän työura muutoksessa -hanketta esittelevät videot ja yrittäjän hyvinvoinnin timantti julkaistu

Maatalousyrittäjän työura muutoksessa -hanke tarjoaa monipuolista tukea maaseudulla toimivien yrittäjien hyvinvointiin, työssä jaksamiseen, liiketoiminnan kehittämiseen ja erilaisiin muutostilanteisiin.

Nyt pääset tutustumaan hankkeen arkea ja hyvinvointia tukevaan toimintaan uusien videoidemme kautta. Muun muassa Hellitä ja hengitä -pienryhmää ja mikrotaukoharjoitusta esittelevät videot löytyvät täältä.

Samalta sivulta löytyy myös oman hyvinvoinnin ja jaksamisen tarkastelun avuksi tarkoitettu yrittäjän hyvinvoinnin timantti. Sen on suunnitellut ja toteuttanut Sanna Hämäläinen osana Oulun ammattikorkeakouluun tekemäänsä opinnäytetyötä.